stoTapsi

A+ A A-
anexartitidimotikiprotoporiaΜετά την πολύωρη συζήτηση και παρουσίαση του ΣΒΑΚ από την ομάδα μελετητών ο εισηγητής της παράταξής μας Σπύρος Κωνσταντόπουλος τόνισε ότι πρόκειται για ασκήσεις επι χάρτου χωρίς να λαμβάνονται υπόψη οι ανάγκες της πόλης και οι προοπτικές ανάπτυξης της.
Ο επικεφαλής της παράταξης πρώην δήμαρχος Νίκος Γκόντας αφού θύμισε τις αντιδράσεις που είχαν επί θητείας του σε σχεδόν όλες τις παρεμβάσεις που έγιναν στην πόλη, όπως οι πεζοδρομήσεις του κέντρου, το PARKING της Κεντρικής Πλατείας , η Γαριβάλδη , το ΞΕΝΙΑ , η Κεννάν Μεσσαρέ , η Γεννηματά , η Βογιάννου, δήλωσε ότι κυρίαρχο θέμα είναι η παιδεία και σωστή ενημέρωση των συμπολιτών.
Και συνέχισε «Παρά το ότι η παράταξη είναι ανεπιφύλακτα υπέρ των πεζοδρομήσεων, όπως της οδού Αβέρωφ και της Διονυσίου Φιλοσόφου, αυτές απαιτούν ενδελεχή και σοβαρή μελέτη. Άλλωστε έπρεπε να ληφθεί υπόψη ο διαγωνισμός για την ενοποίηση των χώρων του κέντρου της πόλης, με την παραλίμνια περιοχή, που είχε εκπονηθεί και ολοκληρωθεί επί Δημαρχίας μου με συμμετοχή εκατοντάδων μελετητών και η οποία δυστυχώς αγνοήθηκε παντελώς.
Ωστόσο για το μεν θέμα της παραλαβής του ΣΒΑΚ που είναι τελείως τυπικό, καθόσον αφορά την πληρωμή η όχι των μελετητών, η παράταξή μας ψηφίζει την παραλαβή της. Όσον αφορά το περιεχόμενο του ΣΒΑΚ εκφράζω σοβαρές επιφυλάξεις.»

Στη συνέχεια για το ίδιο θέμα μίλησε ο κ. Κωνσταντόπουλος λέγοντας, «Σήμερα περιλαμβάνουμε το στάδιο I της μελέτης «Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας του Δήμου Ιωαννιτών». Πότε όμως πρόκειται να εκπονηθούν οι μελέτες για την Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα του Δήμου και να εκτελεσθούν τα έργα που βρίσκονται στην εισήγηση που μας έχει δοθεί.
Ενδεικτικά αναφέρω:
* Κενάν Μεσαρέ μέχρι την παράκαμψη
* Γεννηματά έως το Πανηπειρωτικό
* Γεννηματά- Εγνατία- Κουτσελιό
* Κόμβοι γενικότερα.

Καταλαβαίνετε, λοιπόν, πως για να ολοκληρωθούν αυτές οι μελέτες χρειάζεται αρκετός χρόνος και κυρίως οι περιβαλλοντικές μελέτες. Για παράδειγμα ο οδικός άξονας Πανηπειρωτικού Σταδίου, κόμβος Βογιάνου δεν έχει περιβαλλοντική μελέτη και έως εκ τούτου για να συμβασιοποιηθεί και να εκτελεστεί το έργο, ίσως να χρειάζεται μεγαλύτερος χρόνος του βραχυπρόθεσμου ορίζοντα, πράγμα που σημαίνει πως ίσως έχουμε άλλα δεδομένα τότε και να χρειάζεται νέα Μελέτη ΣΒΑΚ. Επίσης προγραμματίζετε βραχυπρόθεσμα κυκλικούς κόμβους όπως αναφέρεστε στην εισήγηση ,που για να μελετηθούν, να εγκριθούν, να συμβασιοποιηθούν και να εκτελεσθούν, χρειάζεται μεγαλύτερος χρόνος από τον βραχυπρόθεσμο ορίζοντα. Το ίδιο συνεχίζετε και στα μεσοπρόθεσμα αλλά και στα μακρυπρόθεσμα σχέδια, πράγμα που σημαίνει πως μπορεί να έχουμε νέα δεδομένα για τον Δήμο Ιωαννιτών. Άρα μιλάμε για ασκήσεις επί χάρτου του συγκεκριμένου σχεδίου και έπειτα από τις ερωτήσεις που τέθηκαν από τους δημοτικούς συμβούλους παρακαλούμε και για επιπλέον προτάσεις. Παρ’ όλα αυτά είμαστε υπέρ των έργων και ψηφίζουμε θετικά με τις επιφυλάξεις που τέθηκαν».

Εν τω μεταξύ ο Δημοτικός Σύμβουλος κ. Σπύρος Κωνσταντόπουλος κατήγγειλε στο Δημοτικό Συμβούλιο την εμπλοκή που έχει δημιουργηθεί στην ΟΑΣΗ από τις διάφορες κακοτεχνίες και ελλείψεις που έχουν παρατηρηθεί κάτι που εμποδίζει την επιτροπή παραλαβής να παραλάβει το έργο.«Υπάρχει ένα γαϊτανάκι μεταξύ εργολάβου-ΔΗΑΝΕΤΑΙ- ενοικιαστή όλο αυτό το προηγούμενο διάστημα, κάτι που κάνει απαγορευτική την παραλαβή του έργου πολλά χρόνια μετά την ανακαίνισή της. Μέσα σε ένα τέτοιο κλίμα δεν πρόκειται να βάλω την υπογραφή μου στην παραλαβή ως μέλος της αρμόδιας επιτροπής παραλαβής» επεσήμανε ο κ. Κωνσταντόπουλος.
twitter-logo facebook-icon

Καλτσής Δημοσιογράφος


Ενωση Συντακτών

Ξιφασκία

nitsiakos maketa
logo pindos

informedia

Πνευματικά Δικαιώματα stotapsi.gr