stoTapsi

A+ A A-
Politistiki Ioannina - ΒρυξέλλεςΟ Δήμος Ιωαννιτών,  στο πλαίσια του στρατηγικού σχεδιασμού (2016-2020) για την τουριστική προβολή του προορισμού ‘Ιωάννινα’, προχώρησε στην υλοποίηση προγράμματος για το 2016 με το άνοιγμα τουριστικών αγορών για την περιοχή, μεταξύ των οποίων είναι οι Κάτω Χώρες, η Γαλλία, η Ιταλία, η Γερμανία, η Τουρκία, η Ρωσία  κ.α.
Μετά από επίπονη προσπάθεια με εξειδικευμένους εμπειρογνώμονες  του κλάδου, έρευνα αγοράς καθώς  και την ιδιαίτερη και σημαντική συνεργασία  με την Ένωση Ξενοδόχων Νομού Ιωαννίνων και το Επιμελητήριο Ιωαννίνων, καθώς και αρκετούς άλλους τοπικούς φορείς του κλάδου και τοπικές επιχειρήσεις, τα Ιωάννινα, επιλέχτηκαν από τον ΕΟΤ, ως «τιμώμενος προορισμός» για την Έκθεση Τουρισμού ‘Salon des Vacances’ των Βρυξελλών που πραγματοποιήθηκε 4 - 8 Φεβρουαρίου 2016.
Συγκεκριμένα την 1η μέρα της Έκθεσης, την Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2016 στις 13:00 διοργανώθηκε από το Δήμο Ιωαννιτών και την Ένωση Ξενοδόχων ειδική εκδήλωση στο περίπτερο του ΕΟΤ, αφιερωμένη στον ‘προορισμό  Ιωάννινα’,  που απευθυνόταν σε τουριστικούς πράκτορες και τουριστικά γραφεία, , δημοσιογράφους του Βελγίου και των Κάτω Χωρών (Ολλανδία, Λουξεμβούργου), καθώς και σε Οργανισμούς του Τουρισμού, τοπικές αρχές,  επιχειρηματικές και διπλωματικές αποστολές.
Τα Γιάννενα, ως τιμώμενη περιοχή , έλαμψαν πραγματικά στην  ειδική αυτή εκδήλωση παρουσιάζοντας όλα τα τουριστικά πλεονεκτήματα της περιοχής και εντυπωσιάζοντας τον πολύ κόσμο που παρευρέθηκε στην εκδήλωση. Προβλήθηκαν βίντεο και δόθηκαν όλες οι απαραίτητες πληροφορίες και χαρακτηριστικά που ενδιαφέρουν έναν υποψήφιο ταξιδιώτη, ενώ ταυτόχρονα προσδίδουν στο τόπο μια ιδιαίτερη αξία.
Στην εκδήλωση, την οποία συντόνισε  η υπεύθυνη του ΕΟΤ στις Κάτω Χώρες κα. Ελένη Σκαρβέλη, χαιρέτησε η πρέσβης της Ελλάδος στο Βέλγιο Ελευθερία Γαλαθιανάκη η οποία με πολύ ενθουσιασμό και αγάπη αναφέρθηκε στην όμορφη πόλη της Ηπείρου.
Αρχικά τους προσκεκλημένους υποδέχτηκε ο Δήμαρχος Ιωαννίνων κ. Θ. Μπέγκας, ο Πρόεδρος της Ε.Ξ.Ν.Ι., κ. Κ. Βλάχος , ο Α’ Αντιπρόεδρος του Επιμελητηρίου Ιωαννίνων κ. Δ. Δημητρίου και ο Αντιδήμαρχος Ιωαννίνων κ. Ν. Γκόλας. Στη συνέχεια ο Δήμαρχος κ. Θ. Μπέγκας πήρε το λόγο και εκ μέρους όλων καλωσόρισε και ευχαρίστησε επίσημα τους καλεσμένους για τη παρουσία τους στην Εκδήλωση. Ευχάριστη έκπληξη και καθοριστικό ρόλο στην αξιοπιστία του έργου και στην σοβαρότητα και της αποστολής , αποτέλεσε τόσο το γεγονός της παρουσίας του Σεβασμιώτατου Μητροπολίτη Ιωαννίνων κ.κ. Μάξιμου, ο οποίος εντυπωσίασε τους παρευρισκομένους, καθώς αναφέρθηκε στα Ιωάννινα και τα θρησκευτικά μνημεία της περιοχής στη γλώσσα τους, όσο και η παρουσία του Επίτιμου Πρόξενου του Βελγίου στην  Ήπειρο κ. Γ. Παπαγεωργίου, ο οποίος αφού ενημέρωσε το κοινό για το ρόλο του, αναφέρθηκε στα ιδιαίτερα πλεονεκτήματα και αγαθά της περιοχής μας.
Μετά το τέλος της παρουσίασης ακολούθησε δεξίωση στην οποία οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να γευτούν μερικά από τα εξαιρετικά τοπικά ποιοτικά προϊόντα της Ηπείρου όπως τα τυριά, τα ιδιαίτερα κρασιά και τα νερά.
Τέλος στην εκδήλωση παρευρέθησαν εκτός των προαναφερθέντων, σημαντικές προσωπικότητες των Βρυξελλών καθώς και πολλοί Γιαννιώτες και Ηπειρώτες που ζουν και εργάζονται στο Βέλγιο και την Ολλανδία, οι οποίοι μάλιστα μετέφεραν στην αποστολή των Ιωαννίνων τον ενθουσιασμό τους για όσα παρακολούθησαν και για την οργανωμένη και σοβαρή προβολή της περιοχής.

Οργανωμένη προσπάθεια με στόχο ποιοτικό άλμα στον τουρισμό
Αναφερόμενος στην προβολή των Ιωαννίνων ως «τιμώμενος προορισμός» στην έκθεση των Βρυξελλών αλλά και συνολικά στις συγκροτημένες προσπάθειες του Δήμου για την τουριστική ανάπτυξη, ο Δήμαρχος Ιωαννίνων, Θωμάς Μπέγκας, τόνισε σε δηλώσεις του πως:
«Στόχος του Δήμου είναι να κάνει η πόλη ένα ποιοτικό άλμα σε ότι αφορά στην τουριστική της ανάπτυξη. Επί της ουσίας τώρα ξεκινάμε μια συγκροτημένη προσπάθεια για την τουριστική προβολή και προώθηση μας. Περνάμε από την εποχή των αυτοσχεδιασμών σε αυτή του σχεδιασμού και της επιστημονικότητας.  Έτσι δημιουργήσαμε ένα 4ετές επιχειρησιακό σχέδιο με συγκεκριμένους στόχους, για συγκεκριμένες αγορές τις οποίες θα προσεγγίσουμε και θα προσελκύσουμε με τον τρόπο που πρέπει».
Όπως σημείωσε ο Δήμαρχος, «εμείς δεν τα ξέρουμε όλα, γι' αυτό αποφασίσαμε να συνεργαστούμε με μια ομάδα εξειδικευμένων εταιρειών οι οποίοι με τον τρόπο που πρέπει αναλαμβάνουν την υλοποίηση αυτού του πενταετούς προγράμματος, το οποίο θα αποδώσει σε εύλογο χρονικό διάστημα. Εμείς ενισχύουμε την προσπάθεια, βάζουμε τους στόχους, εξασφαλίζουμε τους πόρους και ελέγχουμε την υλοποίηση. Όλα τα υπόλοιπα τα κάνουν οι ειδικοί”.
Ο Μητροπολίτης Ιωαννίνων εξέφρασε την αισιοδοξία του για αυτή την προσπάθεια που ξεκινούν τα Ιωάννινα ώστε να αναπτυχθούν τουριστικά και τόνισε πως «η εκκλησία είναι παρούσα σε αυτή την προσπάθεια, καθώς στην περιοχή υπάρχουν εκπληκτικά θρησκευτικά μνημεία που αξίζει κάποιος να τα επισκεφτεί”.

Ο Πρόεδρος της Ε.Ξ.Ν.Ι., Κώστας Βλάχος, δήλωσε:  «νιώθω περήφανος που δίνεται η ευκαιρία στη περιοχή μας να αναδειχθεί και να διεισδύσει επαγγελματικά στη καρδιά της Τουριστικής αγοράς της Ευρώπης. Μέσα από συντονισμένες , ομαδικές και οργανωμένες προσπάθειες μπορούμε να πάμε μπροστά και να πετύχουμε τα επιθυμητά για όλους αποτελέσματα, που τόσο πολύ έχει ανάγκη ο τόπος μας.
Ο Α’ Αντιπρόεδρος του Επιμελητηρίου Ιωαννίνων, Δημήτρης Δημητρίου, δήλωσε πως, «μέσα από τέτοιες συντονισμένες προσπάθειες εξωστρέφειας, μας δίνεται η ευκαιρία με μοχλό τον τουρισμό, να αναπτύξουμε παράλληλα μια σειρά από επιχειρηματικές δραστηριότητες ώστε να εκμεταλλευτούμε τις ευκαιρίες που υπάρχουν γύρω μας, διευρύνοντας έτσι τους ορίζοντές μας και την διεισδυτικότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών μας, σε νέες αγορές όπου μπορούμε να πετύχουμε το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.  
Τέλος, ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού Νίκος Γκόλας, υπογράμμισε πως «η συνέργια και η ομαδικότητα όταν διέπονται από επαγγελματισμό, σωστό σχεδιασμό και προγραμματισμό, πάντα οδηγούν σε θετικά αποτελέσματα. Η στρατηγική προσπάθεια αυτή που κάνουμε όλοι μαζί, διακρίνεται από όλα αυτά τα επιμέρους στοιχεία και χαρακτηριστικά. Είμαι σίγουρος πως ο ‘προορισμός Ιωάννινα’ θα μπορέσει με τις ενέργειες αυτές πραγματικά και στοχευμένα να καταφέρει να πάρει το κομμάτι της Τουριστικής αγοράς που του αναλογεί και του αξίζει, γιατί προσφέρει ένα υψηλό ποιοτικό προϊόν που ανταγωνίζεται πλέον σοβαρά και με συνέπεια εφάμιλλους προορισμούς στην Ελλάδα και την Ευρώπη».
twitter-logo facebook-icon

Καλτσής Δημοσιογράφος


Ενωση Συντακτών

Ξιφασκία

nitsiakos maketa
logo pindos

informedia

Πνευματικά Δικαιώματα stotapsi.gr