Ιωάννινα 23 – 25 Ιανουαρίου 2015
Το Εργαστήριο Λαογραφίας του τμήματος Ιστορίας – Αρχαιολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, σε συνεργασία με την Περιφερειακή Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας και Πρωτοβάθμιας και τη Διεύθυνση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Ιωαννίνων, οργανώνουν Επιμορφωτικό Σεμινάριο στα Γιάννενα για την Προφορική Ιστορία και για τη συμβολή της στην εκπαιδευτική διαδικασία. Αναλυτικότερα το Σεμινάριο επικεντρώνεται σε θέματα θεωρίας, μεθοδολογίας και τεχνικών της Προφορικής Ιστορίας, ανάδειξης της σημασίας που έχει ως εργαλείο και ως ερμηνεία της ιστορίας και ανάδειξης, ως εκ τούτου, της χρησιμότητάς της στην εκπαιδευτική διαδικασία και στο κοινωνικό σύνολο.Το σεμινάριο, έχει διάρκεια 22 ωρών και πραγματοποιείται από 23 έως 25 Ιανουαρίου 2015 στο Εργαστήριο Λαογραφίας (Τμήμα Ιστορίας – Αρχαιολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων , 1ος όροφος ). Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς κυρίως αλλά και σε άλλους ενδιαφερόμενους . Ο αριθμός των συμμετεχόντων είναι 30.
Οι ενδιαφερόμενοι/νες καλούνται να συμπληρώσουν την επισυναπτόμενη Αίτηση Συμμετοχής και να την αποστείλουν μέχρι τις 30 Νοεμβρίου 2014 στην παρακάτω διεύθυνση:
Μπάδα Κωνσταντίνα
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Τμήμα – Ιστορίας – Αρχαιολογίας
45221 Ιωάννινα
Ή Ηλεκτρονικά στο : Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.,
Τηλ. Επικοινωνίας : 2651005150 και κιν. 6944969723
Σημειώνεται ότι οι διδάσκοντες είναι επιστήμονες που ασχολούνται επί πολλά χρόνια με την προφορική και τοπική ιστορία και έχουν συμβάλλει στην προώθησή της στην Ελλάδα.
Ενδεικτικά στο Σεμινάριο θα διδάξουν :
Μπάδα Κωνσταντίνα, καθηγήτρια Κοινωνικής Λαογραφίας, Τμήμα Ιστορίας – Αρχαιολογίας Παν. Ιωαννίνων
Έσθερ Σολομών, Λέκτορας (Μουσειολόγος), Τμήμα Πλαστικών Τεχνών και Επιστημών της Τέχνης, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Χαντζαρούλα Ποθητή, Λέκτορας ( Ιστορικός) στο Τμήμα Κοινωνικής Ανθρωπολογίας και Ιστορίας του Πανεπιστημίου Αιγαίου.
Προβλέπεται επίσης η παρουσίαση δύο – τριών εκπαιδευτικών προγραμμάτων που έχουν πραγματοποιηθεί από Εκπαιδευτικούς ή άλλους Φορείς.