Του Κώστα Δ. Καλτσή (Τύπος Ηπείρου 6/6/20)

Για αυτό το λόγο το Υπουργείο Υποδομών ενέκρινε 349.274,99 ευρώ συν το ΦΠΑ για τη «θωράκιση» και άλλες 274.195 ευρώ για τη μελέτη, την όποια ετοίμασε η «ΝΗΡΙΚΟΣ ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΕ»!
Αυτή η ανάγκη προέκυψε, λένε, μετά από τους προ μηνών σεισμούς στην Πάργα και Καναλάκι και οι σχετικές εργασίες ανατέθηκαν στην εταιρία που έκανε την αναστήλωση, τη «ΝΗΡΙΚΟΣ ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΕ»!
Η αιτιολογία... βαρύγδουπος: «έγκριση απρόβλεπτων εργασιών για τη μείωση της τρωτότητας της γέφυρας Πλάκας»!
Ποιός ή ποιοί διαπίστωσαν την προκύψασα ανάγκη και ανέθεσαν στην ίδια εταιρία τις επιπρόσθετες εργασίες και τη σύνταξη της μελέτης;



Δηλαδή, η Περιφέρεια Ηπείρου, ο κ.Καχριμάνης εν προκειμένω, που υποτίθεται όλα τα... ελέγχει, μετά από μήνες και αφού ξοδεύτηκαν πάνω από 5 εκατ. ευρώ για την αναστήλωση, διαπίστωσε κι αυτός ότι το έργο έγινε χωρίς αντισεισμική θωράκιση;
Το ίδιο και οι του Υπουργείου Υποδομών, που τα ενέκριναν ;
Αν είναι έτσι, πως επέτρεψαν τέτοια εγκληματική αμέλεια σε ένα εμβληματικό έργο, που κοστίζει στους πολίτες περί τις 600.000 ευρώ επιπλέον;
Ποιοί φέρουν την ευθύνη για αυτή την παράλειψη;
Αναστήλωσαν δηλαδή ένα ιστορικό γεφύρι χωρίς την απαιτούμενη προστασία από την λόγω σεισμών... «τρωτότητα» και τους το θύμισε ο σεισμός της Πάργας; Μας δουλεύουν!
Κάτι λείπει όμως από όλα αυτά, κάπου... «γκριζάρει» η εικόνα και δε βγαίνει άκρη! Σίγουρα, όμως, κάποιοι έχουν ευθύνη
και δε θα διστάσουμε να χαρακτηρίσουμε το θέμα ως σκάνδαλο, που αφήνει περιθώρια για πολλές σκέψεις, καθόλου κολακευτικές για όλους...