stoTapsi

A+ A A-
Γράφει ο Φάνης Μπάρκας
Pezodromos FilippiadasΑδιανόητη χαρακτηρίζεται η απόφαση του δημοτικού συμβουλίου του δήμου Ζηρού να καταργήσει τον πεζόδρομο. Μια απόφαση η οποία χρήζει περεταίρω διευκρινίσεων, τόσο από τον ίδιο τον δήμαρχο Νίκο Καλαντζή, όσο και από τους συμβούλους της πλειοψηφίας που συμφώνησαν με την άποψη αυτή και από τους συμβούλους της αντιπολίτευσης, που θα πρέπει να πουν στην τοπική κοινωνία πότε και πως αντέδρασαν στην άποψη της πλειοψηφίας.

Όπως είναι γνωστό ο πεζόδρομος έγινε επί εποχής δημαρχίας Μιχάλη Κατραχούρα και αν και πέρασε από πολλά κύματα, εν τούτους εδραιώθηκε στη συνείδηση των πολιτών –και των επισκεπτών- ότι για μια σύγχρονη πόλη, ο πεζόδρομος είναι απαραίτητος και αποτελεί σήμα κατατεθέν της πόλης. Το γεγονός ότι ο πεζόδρομος είχε μετεξελιχθεί σε εύκολο παρκάρισμα των αυτοκινήτων των ένθεν κακείθεν καταστηματαρχών και άλλων διερχομένων δεν απαλλάσσει της ευθύνης τόσο των δημάρχων, όσο και της αστυνομίας, που τόσα χρόνια δεν κατάφεραν να εμποδίσουν με κάθε τρόπο το παρκάρισμα των αυτοκινήτων δεξιά και αριστερά του πεζόδρομου. Και αυτό θα γίνονταν είτε με την τοποθέτηση μπάρας στην είσοδο του πεζόδρομου –από τον πρώτο- είτε με γράψιμο των παρανομούντων από τους δεύτερους. Για να μη πούμε ότι συνέργησαν πολλοί παράγοντες, ώστε ο πεζόδρομος να μη παίξει το ρόλο για τον οποίον έγινε.

Αυτά έγιναν και εμπόδισαν τον πεζόδρομο να είναι πραγματικά πεζόδρομος. Και ήρθε ή νυν δημοτική αρχή και έδωσε το τελειωτικό χτύπημα στον πεζόδρομο, με το να κατασκευάσει ένα δρόμο ταχείας κυκλοφορίας μέσα στην πόλη (!) και το κυριότερο να κάνει το μισό του δρόμου διπλής κατεύθυνσης, λες και ήταν αυτό που έλειπε από τη Φιλιππιάδα!!!

Περιττό να πούμε ότι η διαπλάτυνση των πεζοδρομίων και η διέλευση των οχημάτων από τον τέως –πλέον- πεζόδρομο, κανέναν δεν ωφελεί, ενώ βλάπτει τα συμφέροντα των πολιτών, που πλέον δεν θα έχουν πού να περπατήσουν –επειδή όλα τα πεζοδρόμια είναι πιασμένα από διάφορους. Εκτός και αν ωφελεί κάποιους που προς στιγμή τουλάχιστον εμείς δεν γνωρίζουμε, αν και υποπτευόμαστε –μαζί με μας και πολλοί συμπολίτες- ποιους ευνοεί.

Και φυσικά δεν θα πάψουν οι παρακείμενοι ιδιοκτήτες ακινήτων, οι μαγαζάτορες και πολλοί διερχόμενοι, να παρκάρουν στα πλατειά πεζοδρόμια, αφού η κάθε δημοτική πλειοψηφία δεν θα θελήσει να τα πάει κόντρα στους καλοθελητές και μελλοντικούς ψηφοφόρους της.

Κατάφερε λοιπόν η δημοτική αρχή να φέρει προς τα πίσω τη Φιλιππιάδα, το κέντρο του δήμου Ζηρού, αντί να τραβήξει μπροστά όπως είχε –προεκλογικά- υποσχεθεί. Κατάργησε τον πεζόδρομο, αντί να τον κάνει πραγματικά πεζόδρομο. Αντί να πεζοδρομήσει και άλλους χώρους –όπως για παράδειγμα τους παράλληλους δρόμους προς τον τέως πεζόδρομο, κατάργησε και τον υπάρχοντα. Αντί να διαθέσει αυτά τα χρήματα για καλύτερους σκοπούς –παράδειγμα για τη κατασκευή εισόδου της πόλης από την πλευρά της Καμπής, ειδικά τώρα με την κατασκευή της Ιόνιας οδού- προτίμησε να φέρει πολλά χρόνια πίσω τη Φιλιππιάδα, καταργώντας τον πεζόδρομο.

Και θα έρθει –όποτε έρθει- ο επόμενος δήμαρχος, ο οποίος θα διαθέσει ανάλογο ποσό για την κατασκευή πεζόδρομου στο συγκεκριμένο σημείο, καταργώντας το δρόμο ταχείας κυκλοφορίας που έφτιαξε η νυν δημοτική αρχή, έργο για το οποίο επαίρεται κιόλας.

Δεν άξιζε τέτοιας μεταχείρισης η Φιλιππιάδα και μάλιστα από μία δημοτική αρχή και από έναν δήμαρχο που επαγγέλθηκαν προεκλογικά την ανάπτυξή της. Κρίμα.
twitter-logo facebook-icon

Καλτσής Δημοσιογράφος


Ενωση Συντακτών

Ξιφασκία

nitsiakos maketa
logo pindos

informedia

Πνευματικά Δικαιώματα stotapsi.gr